poniedziałek, 12 października 2015

Malta, trochę zdjęć

Hej ;)
Dawno mnie tutaj nie było, niestety ostatnio mam bardzo mało czasu. Dużo pracuję i nawet gdy mam wolny dzień chcę go wykorzystać np. na plażę ;) wiem trochę Was denerwuję, słyszałam że w Polsce już jest dość chłodno. U mnie nadal panuje temperatura ok 40stopnii.
Na początku temperatury były dla mnie męczące, kiedy dochodziłam do pracy, moja koszulka była caaaaałaaaa mokrusieńka, w pracy pot kapał mi z czoła. Patrzyłam się z podziwem na ludzi pracujących ze mną, czemu nie są tacy spoceni :P okazało się, że kwestia przystosowania, po 2 tygodniach temperatura 40stopni mi nie straszna, mogę biegać w pełnym słońcu i koszulka sucha ;) heh. Jednak mój pies nadal odczuwa tą temperaturę, na początku było tragicznie, ja załamana chciałam wracać do Polski patrząc na mojego psa. Jednak teraz już dobrze znosi, wręcz czuje się jak ryba w wodzie ;)
Dzisiaj niestety też się nie rozpiszę, bo to mój jedyny wolny dzień a muszę załatwić dziś parę spraw. Na Malcie panuje sjesta, czyli, że w godzinach 12-17 wszystko jest zamknięte. Dosłownie. Na początku wydało mi się to dziwne i zarazem śmieszne i nie chciało mi się w to wierzyć, póżniej wkurzało mnie to, bo zapominałam się i np o godz 13 chciałam iść do sklepu...a tu zamknięte. Teraz już się przyzwyczaiłam, jednak do tej pory na moich drzwiach od mieszkania wisi wielka kartka z napisem- sjesta 12-17 nie wychodź. Do wszystkiego da się przyzwyczaić ;) Ludzie i Widoki na Malcie nadal rekompensują mi wszystkie minusy tej wyspy ;) O tym innym razem, a na razie zostawiam was ze zdjęciami ;)











trochę zakupów






 w końcu na malcie znaleźliśmy park, co prawda betonowy, ale jest. minus jest taki, że wszędzie są koty!!!

 włosy mi troszkę zjaśniały od słońca ;) moje naturalne loki ;)
 widok z naszego tarasu ;)





1 komentarz :

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek