czwartek, 19 marca 2015

efekty odchudzania

zapewne przestraszę wszystkich moimi zdjęciami z przed 3 tygodni i z dziś, ale trudno... wstawiam, dla waszej motywacji!!! jeśli się chce to można wszystko!
dodam , ze nie jem mięsa i nabiału a od 3tygodni cukru i glutenu. zaczęłam pic 2l wody dziennie ćwiczyć 3-4 razy w tygodniu na vacu plus rollen i taki efekt
dodam jeszcze, ze mam chora tarczyce plus stawy(mam płyn w stawach itp) i mam od lekarza kategoryczny zakaz na ćwiczenia, do tego jestem leczona sterydami, po których przytyłam ponad 20kg w 2 miesiące i lekarz zapewnił, ze przytyje jeszcze kolejne 20-30kg. ale ja się nie dam! zamierzam schudnąć te 20kg. waga nadal stoi, co jest zabójstwem dla moich stawów, bo jeśli nie schudnę kolana mi nie wytrzymają...
wiec do pracy dziewczęta ! lato idzie!
;)
prosto po treningu ;) mokra koszulka

efekty ;) wszystkie fotki na niewciągniętym brzuchu

pas do ćwiczeń na vacu
 
a to moje "wspomagacze" do treningu



a to moja motywacja na odchudzanie, urlop już w czerwcu ;)

koniecznie przeczytajcie tez jak wcześniej schudłam ponad 30kg klik

 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek