poniedziałek, 9 marca 2015

pora na trening

Wiosnaaaa ;)
ja i moje stawy poczuliśmy dziś wiosnę i z tej okazji postanowiłam pierwszy raz od ponad pół roku wejść na vacu. Mimo zakazu przez lekarza na ćwiczenia, postanowiłam jednak coś zrobić z moimi stawami i wagą, która cały czas rośnie (po sterydach i hormonach). Przez ostatni tydzień przygotowywałam się ćwicząc jakieś ćwiczenia lekkie na stawy i mięśnie, miałam też przy ćwiczeniach specjalne opaski na wszystkie stawy (kolana,nadgarstki,kostki) i udało się!! 20min, na minimalnym ciśnieniu, szybkości i nachyleniu. ale udało się ;) jak na razie nic mnie nie boli, a dodam że kilka tygodni temu ból sprawiało mi wyjście na spacer z psem, czy podniesienie czajnika ;)
dodam jeszcze, że pół roku temu ostawiłam nabiał i mięso. a tydzień temu cukier i gluten. i moje stawy na prawdę czują się lepiej ;) czas powalczyć z moimi zbędnymi kilogramami ;)
do boju drogie Lejdis klik



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek