niedziela, 19 lipca 2015

L'Oréal Préférence Wild Ombrés

`Ombre`, z francuskiego `cień`, to w modzie nowy i popularny trend podwójnego przenikającego się koloru. Taki rodzaj koloryzacji, który polega na stopniowaniu kolorów włosów od ciemnych u nasady po rozjaśnione końce, daje świetlisty, modny i seksowny look! Dobrze wykonane ombre zdecydowanie odmładza, rozjaśnia i łagodzi rysy twarzy.
Do farb L’Oreal Paris Preference Wild Ombres dołączono innowacyjną szczotka – Expert do stworzenia indywidualnego, niepowtarzalnego efektu bez sztucznie zarysowanej linii. 


Efekt Ombré Hair to włosy rozjaśnione na długości i końcach, dające wrażenie pełnego blasku, letniego looku. Możesz taki efekt uzyskać sama w domu dzięki pierwszej od L'Oréal Paris koloryzacji Ombré do stosowania w domu.
Produkt dostępny jest w 3 odcieniach dla każdego koloru włosów:
No 1 - do włosów od jasnego brązu po ciemny brąz
No 2 - do włosów od ciemnego blondu po brąz
No 4 - do włosów od jasnego blondu po blond

To było słowa od producenta... teraz trochę ode mnie, ja wybrałam nr 1 do włosów od jasnego brązu po ciemny brąz. Jak wiecie staram się zejść z czarnych włosów ( po ostatniej dekoloryzacji - kasztanowych efekt TUTAJ) do blondu.

Zdecydowałam się na ombre, jednak w trochę inny sposób, tak na prawdę zależało mi po prostu na tej farbie (naczytałam się, że rozjaśnia w delikatny sposób nie niszcząc włosów). Uznałam, że farbę nałożę specjalną szczoteczką dołączoną do zestawy najbardziej na końce (według instrukcji i filmików na youtubie).
Po około 15min resztę farby nałożyłam na włosy od nasady(omijając odrost) po końce pasemkami (drugą szczoteczką, którą miałam od innej farby L’Oréal do pasemek Préférence Glam Lights ).
Farbę trzymałam maximum, czyli 45min.

Efekt- rude włosy... spodziewałam się, że po dekoloryzacji z czarnych, próby rozjaśniana skończą się rudym. Zdziwił mnie tylko fakt, że włosy mam w miarę jednolite ( a przecież na końcach farba była dłużej).  Końcowy efekt nawet mi się podoba, mimo, że są rude, mniej widać mój odrost. Jednak do blondu nadal mi daleko... I nie poddam się ;)
Plusem dużym jest to, że moje włosy nadal nie są zniszczone (szok) i nie wypadły :D

Może macie jakieś godne do polecenia sposoby zejścia z rudych do blond włosów?
A może znacie dobre rozjaśniacze ?




 cały zestaw

szczotki z zestawu L'Oréal Préférence Wild Ombrés  i
  L’Oréal do pasemek Préférence Glam Lights

w taki sposób należy zawinąć włosy po nałożeniu farby do ombre

bez flesza, światło dzienne


i nie mam pojęcia, czemu ten przód złapało mi jaśniej...

 odrost


 z fleszem.
efekt końcowy


Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek