czwartek, 5 lutego 2015

Jak przerobić koszulkę- tzn wycinanie dekoltu i obcinanie rękawów

jeśli mamy jakąś koszulkę, która jest na nas za duża, bądź po prostu znudziła się... to łatwo możemy zmienić jej wygląd. wystarczy obciąć rękawki, wyciąć dekolt, bądź wyciąć coś z tyłu na plecach np. czaszkę, bądź po prostu poprzecinać.

żeby przerobić koszulkę potrzebne Ci będą:
koszulka
ostre nożyczki
kredka do oczu
igła i nitka
wena

masz już wszystko? to zaczynamy.
kładziemy koszulkę na prostej powierzchni i z przodu przy dekolcie odrysowujemy sobie ok 2cm pół okrąg pod kołnierzykiem i tniemy,.
tył natomiast musi być mniej wycięty, staraj się ciąć jak najbliżej kołnierzyka.
teraz bardzo ważne:po wycięciu dekoltu- mocno ją rozciągamy i wtedy koszulka powinna się ładnie uformować (jeśli jest z bawełny)
ponieważ mój t-shirt jest męski, to mam mega wielkie rękawy, dlatego też je obcięłam, podwinęłam i podszyłam.

jeśli chodzi o czache na plecach, to już większa kombinacja, ja odwróciłam koszulkę tył na przód i narysowałam na niej oczy, zęby i nos. pamiętajcie , że jeśli robicie większe powierzchnie np oczy, to musi coś je łączyć (takie paseczki, bo inaczej materiał brzydko się układa i opada) no i wycinamy wszystko to, co narysowaliście.











dajcie znać czy się podobało.
mogę pociąć jeszcze jakąś koszulkę i porobić fotka po fotce jak np wycinamy czachę ;)


4 komentarze :

  1. Dla mnie super! coś oryginalnego ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki ;) w ten sposób możemy dopasować koszulkę pod siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszulka ! Zapraszam http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek