czwartek, 26 lutego 2015

LEGINSY Shape Sensation od Triumph

Hej. jakiś czas temu pytałam Was o zdanie w sprawie leginsów,  które polecacie ;)
CALZEDONIA - SHAPING Legginsy PUSH UP czy Shape Sensation od Triumph KLIK
 Ja zdecydowałam się na te drugie- Shape Sensation od Triumph , zamówiłam je na allegro i dzisiaj odebrałam. Już teraz mogę powiedzieć, że jestem zachwycona ;) po pierwsze udało mi się je kupić za grosze, jakieś 30zł gdzie cena rynkowa to ok 200zł. akurat kupiłam je od sprzedawcy, który likwiduje sklep, czy coś. Po drugie, nosi się je genialnie! Od dawna szukałam wygodnych leginsów, ale nie zwykłych tylko z innego materiału. Te są genialne, bo z materiału jak narciarki- tak nazywam takie leginsy, które nosiło się kiedyś kiedyś, taki śliski materiał jakby matowa skóra. Mi bardzo pasuje taki materiał. Opowiem teraz o samych plusach tych modelujących leginsów i jednym minusie.
Mega plus za materiał.
Kolejny za wysoki stan, sięgają mi nad pępek.
Nie zsuwają się, nie wbijają , nie odznaczają się.
Mam wrażenie jak bym ich nie miała ;)
Są długie, a przy moim wzroście(173) mam problem z długością spodni czy leginsów.
Obciskają tak, że nic się nie trzęsie :D jak bym była chudsza, to pewnie nosiła bym je do samej bluzki, ale zostanę jednak przy tunikach przy mojej tuszy ;) co prawda wzięłam rozmiar XL , mogłam kupić L- wtedy bardziej by obciskały, ale te też są oki, zwłaszcza że ostatnio mam skłonność do tycia i lekarz zapewnił, że przytyje kolejne 20kg od leków  :(
Jest tylko jeden minus- dziwnie uszyty jest krok, szew jest za bardzo z przodu, ale tunika idealnie to zakrywa

Podsumowując udany zakup ;)

WIĘCEJ O NICH KLIK








6 komentarzy :

  1. Anonimowy2/26/2015

    Szew widać dlatego, że z założenia to nie są legginsy do noszenia jako samodzielne spodnie ale jako bielizna modelująca pod spodnie :) Coś jak majtki modelujące z nogawką, tylko że do kostek ;) Ale do dłuższych tunik/swetrów można je z powodzeniem zakładać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wiem że to raczej z założenia leginsy pod ubranie. Jednak mi bardzo odpowiada ich materiał i do tunik można je spokojnie nosić ;)

      Usuń
  2. wygladaja fajnie i widac ze modeluja sylwetkę.
    Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o czekoladowych inspiracjach.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek