środa, 11 lutego 2015

kotleciki z cieciorki w panierce z sezamu

zakochałam się w nich, zrobiłam wczoraj pierwszy raz, przepis był z internetu, ale go bardzo zmodyfikowałam.

Składniki:
  • 2 szklanki ugotowanej ciecierzycy, (garść kaszy jaglanej-dla chętnych)
  • pół koncentratu lub 2 świeże pomidory
  • bazylia, oregano, carry, zioła prowansalskie, kurkuma, papryka ostra
  • 3 łyżki mąki ziemniaczanej
  • warzywa na patelnie usmażone( ja dałam mrożone)
  • 1 łyżeczka sosu sojowego
  • 1 łyżeczka asafetydy ( lub ząbek czosnku- ja posypałam sproszkowanym)
  • 1 łyżeczka siemienia lnianego
  • sezam do obtaczania kotlecików
  • olej kokosowy do smażenia lub oliwa z oliwek
Wykonanie:
  1. Wszystkie składniki oprócz sezamu zmiksuj na gładką masę.
  2. Uformuj 8 -12 kotlecików z masy cieciorkowej.
  3. Każdego kotleta obtocz w sezamie niełuskanym.
  4. Rozgrzej olej na patelni i smaż około 3 minuty z każdej strony.




smacznego  

 smażymy
 przed smażeniem
 surowe "mięsko" :P



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek