piątek, 6 lutego 2015

okulary czy soczewki

Lubicie okulary, czy wolicie szkła kontaktowe?
od kilku lat powinnam nosić okulary, w zasadzie używałam ich tylko na uczelni, czasem do komputera. niestety z biegiem lat moja wada się pogorszyła. I powinnam nosić cały czas okulary, bo czasem już nawet nie widzę numeru autobusu :P z bliska dobrze widzę a z daleka kaplica :P
Uwielbiam moje okulary, są prześliczne, jednak nie umiem w nich chodzić dłużej niż kilka godzin, nie chodzi o wzrok, tylko wkurza mnie że mam coś na nosie. Myślę nad szkłami kontaktowymi. Polecacie mi jakieś?
wypowiedzcie się. ja zostawiam Wam moje okulary ;)
dzisiaj szybki wpis, zaraz przychodzą do mnie koleżanka na plotki i winko. dlatego szybciutko.
jakie macie plany na piątkowy wieczór?
Miłego wieczoru ;)








P.S jutro opiszę moje nowości kosmetyczne z poprzedniego wpisu :) KLIK
jak widać po 2 i 3 zdjęciu moje brwi strasznie wyglądają :P

jeszcze raz miłego wieczoru ;)

2 komentarze :

  1. Ja po wielu latach noszenia okularów zdecydowałam się na soczewki, udałam się do vision express. Na razie jest okej ale z czasem muszę zbadać wzrok czy się nie pogarsza bo jest taka możliwość. Moim zdaniem jeśli masz taki problem powinnaś ponosić okulary by poprawić wzrok a później zdecydować się na soczewki.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za radę. niedawno nawet byłam u okulistki i ona uważa żebym nie nosiła cały czas, tylko jak potrzebuję. więc w tym jest problem, bo niewidzie z daleka, z bliska widzę, więc np w pracy, w domu nie noszę. a jakie nosisz soczewki-jednodniowe?miesięczna?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek