piątek, 3 kwietnia 2015

efekt ćwiczeń przez miesiąc

Za oknem zima, ale pamiętajmy, że do lata zostało już niewiele czasu!
Taka mała motywacja ode mnie dla Was ;)
Miesiąc systematycznych ćwiczeń na Vacu + Rollmasaż plus detox na słodycze i picie wody w dużej ilości !
a tutaj efekt z przed 2 tygodni z opisem dlaczego przytyłam efekt brania hormonów i sterydów plus ciężka choroba stawów, tarczyca i toczeń. KLIK
waga 85kg  obecna 80kg. wzrost 173cm

Wesołych Świąt i mokrego śmigusa ;)

Ja osobiście nie znoszę tych świąt, nie jem nabiału i jakoś nigdy nie przepadałam za tymi świętami.
i nie wiem jak u Was, ale w stolicy sypie śnieg... taki psikus.
odpoczywajcie przez święta i nie jedzcie za dużo ;)





 i pamiętajcie, że jajka można zastąpić czymś innym ;)

7 komentarzy :

  1. Tylko pogratulować efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt niesamowity ! Gratulacje ! Naprawdę podziwiam zapał :) ja nie wiadomo czemu w tym roku jestem pozytywnie nastawiona na te święta :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;) efekt ciężkiej pracy, ale jak się chcę to można ;)
      heh trzeba być dobrze nastawionym na święta, w końcu jakieś wolne ;)

      Usuń
  3. Ojej mega zmiana mam podobne wymiary do Cb sprzed miesiąca niestety rok pracowałam żeby tak przytyc i teraz nie daje rady schudnąć. Właśnie szukam kompanki do motywacji jesli chcesz odezwij sie na meila kasia7044@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety tycie to wina choroby, sterydów i hormonów. Walczę z nadwagą już drugi raz i na prawdę można jak się chce, tylko trzeba wiedzieć jak to zrobić ;)

      Usuń

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek