wtorek, 13 stycznia 2015

jak schudłam 30kilo ;)

Chętnie Wam opowiem jak schudłam ponad 30kg. Jestem trochę jak taka trenerka personalna, aczkolwiek nie mam w tym kierunku wykształcenia. Jednak przeszłam w swoim życiu już każdą dietę,ćwiczenia i wagę, od 90kg do 52kg ;)
Opowiem Wam teraz trochę o maszynkach działających cuda :D


 WIEM, ŻE CIĘŻKO JEST UWIERZYĆ, ALE TAK- TO JEDNA I TA SAMA OSOBA !!!!
różnica kilku lat,kilogramów i tatuaży :D 




Idea powstania studia zaczęła się od tego, że sama na Vacu Fit schudłam ponad 20kg.
Opowiem Wam teraz moją historię.
Moje odchudzanie zaczęłam od odstawienia słodyczy i słodkich napojów,mało ale na początek pomogło, zaczęłam chudnąć(tzn woda zeszła z organizmu). Później już to nie wystarczało więc zaprzyjaźniłam się z moim rowerem, jednak szybko się znudził,później był aerobik(2miesiące) który również szybko się znudził, jednak po kilku utraconych kilogramach postanowiłam poszukać czegoś innego... aż na jakimś forum znalazłam ofertę salonu Vacu, wtedy czyli ok 5lata temu zaczęła się moja przygoda z bieżnią pod ciśnieniem i rollmasażem...
Po kilku wizytach na bieżni zobaczyłam szybkie efekty, o wiele szybsze niż do tej pory... chudłam prawie w oczach,przez mniej niż pół roku od wagi startowej schudłam ok 15kg! chodziłam na Vacu kilka razy w tyg.
Po osiągnięciu upragnionej wagi postanowiłam chodzić dalej na bieżnie co jakiś czas aby utrzymać efekt.
Jednak udało się jeszcze wyprosić kilka kilogramów:) Efektem końcowym byłam mniejsza Ja o 20kg :) !!!! Z wagi 88kg :/ zeszłam do 68kg. Dzisiaj ważę nawet 67kg :) i będzie jeszcze mniej:) póżniej było nawet 52kg ;)
Tak zaczęła się moja przygoda z Vacu, a ciągnie się aż do teraz, ponieważ postanowiłam Wam pomóc osiągnąć wymarzoną sylwetkę otwierając Beautiful Line :)


A TERAZ JESZCZE MAŁE WYTŁUMACZENIE. WAGA 52KG TRZYMAŁA MI SIĘ PARĘ LAT (cały czas ćwiczyłam ok 3razy w tyg), JEDNAK OK3 MIESIĄCE TEMU WYKRYLI U MNIE TARCZYCĘ I CIĘŻKĄ CHOROBĘ STAWÓW (o tym innym razem). Efekt tego jest taki, że obecnie ważę ok 80kg przez sterydy, hormony i tarczycę. Mam kategoryczny zakaz ćwiczeń jakich kol-wiek z powodu stawów(basen też odpada, bo mam chore nerki). Tłumaczę, żebyście się nie zdziwili, czemu teraz na fotkach znów jestem"większa".
Dzięki Vacu udało mi się schudnąć z wagi prawie 90kg do 52kg i to jest czysta prawda. Waga trzymała się kilka lat, aż nie zaczęłam chorować. przeczytajcie koniecznie powrót do ćwiczeń po 7miesiacach klik






a teraz trochę o maszynach:


Vacu to urządzenia treningowe składające się z bieżni zamkniętej w kapsule z podciśnieniem.
Dzięki wykorzystaniu podciśnienia oraz wykonując typowe, mało forsowne ćwiczenia fizyczne
spala się czterokrotnie szybciej tkankę tłuszczową zwłaszcza w częściach ciała: brzuch, uda
i pośladki.

Ponad 90% użytkowników straciło po 20 treningach do 30 cm na obwodzie ciała
(uda, pośladki, brzuch) ćwicząc na VACU . Efekty są szybko widoczne i utrzymują się przez
wiele miesięcy.
Ćwiczenia na VACU są obecnie najbardziej skuteczną metodą w walce z cellulitem i dają
pewność całkowitego sukcesu, pod warunkiem poddania się odpowiedniej ilości treningów,
zależnie od stopnia zaawansowania cellulitu.
Cellulit zniknął u 77% użytkowników urządzeń VACU.

Skuteczność działania VACU, opiera się na wykorzystaniu podciśnienia, które poprawia
krążenie krwi i limfy powodując skuteczniejsze odprowadzanie produktów złej przemiany
materii.
Wytwarzane w urządzeniu VACU podciśnienie jest absolutnie niegroźne dla organizmu,
pod warunkiem stosowania się do zaleceń podczas treningu.




Body Roll - Rolki masujące ciało
Jest to proste, ale bardzo skuteczne urządzenie do masażu różnych partii ciała. Efekty ćwiczeń, które możemy osiągnąć dzięki systematycznemu korzystaniu z Body Roll:

1. Częściowa redukcja tkanki tłuszczowej umiejscowionej pod skórą, szczególnie w okolicach pośladków, ud i bioder.

2. Zwiększenie elastyczności i sprężystości skóry całego ciała.

3. Zapobieganie i zmniejszenie objawów cellulitu.

4. Zapobieganie przewlekłej niewydolności krążenia obwodowego, szczególnie w obrębie kończyn dolnych tzw. zimne stopy.

5. Usuwanie objawów zmęczenia po intensywnym wysiłku fizycznym np. aerobic, siłownia.Masaż na urządzeniu.

Body Roll rozpoczynamy od stóp, gdyż znajdują się w nich receptory odpowiedzialne za pracę narządów wewnętrznych. Następnie przechodzimy do górnych partii ciała tj. łydek, ud, pośladków, brzucha i pleców. Masaż wykonywany jest w kierunku dosercowym czyli zgodnie z kierunkiem krążenia krwi.

Celem masażu jest usprawnienie przepływu limfy. Naczynia chłonne w odróżnieniu od naczyń krwionośnych nie tworzą zamkniętego układu, ale stanowią dodatkowy układ odprowadzający.

Limfa – napędzana miedzy innymi ruchem mięśni. Naczyniami chłonnymi pierwotna chłonka dostaje się do węzłów chłonnych, gdzie następuje oczyszczenie jej z czynników patologicznych jak wirusy, bakterie. Oczyszczona chłonka wzbogacona immunologicznie opuszcza węzeł naczyniami odprowadzającymi.

Wykonany masaż drenażowy pobudza układ limfatyczny do pracy, co powoduje wzmożone zapotrzebowanie organów na tlen i substancje odżywcze.




Zwiększa szybkość usuwania z organizmu produktów rozpadu, toksyn a także wchłaniania obrzęków. Substancje toksyczne stopniowo wydalane są z organizmu. Z krwi produkty przemiany materii dostarczone są do wątroby. Substancje budulcowe oraz witaminy powracają do krwiobiegu a toksyny wydalane są do moczu.

Dostarczone do komórek tłuszczowych odżywki i substancje odżywcze powodują spalanie i redukcję komórek tłuszczowych.

Poddawana masażowi skóra staje się bardziej jędrna i elastyczna. Zdecydowanie poprawia się metabolizm tkanki tłuszczowej, poprawia się przemiana materii w partiach skórnych, podskórnych i w mięśniach. Znacząco eliminuje się czynniki odgrywające ważną rolę w powstawaniu cellulitisu.

Masaż taki zapobiega przewlekłej niewydolności krążenia obwodowego, szczególnie w obrębie kończyn dolnych (tzw. zimne stopy).
Jeszcze inny pozytywny wpływ masażu urządzeniem Rollen to wyzwalanie się w organizmie hormonów szczęścia. Wyciszają one ból, powodują uczucie fizycznego i psychicznego odprężenia i zadowolenia. Końcowym efektem jest pozytywny wpływ na stan organizmu od strony fizycznej i duchowej.





A teraz trochę efektów :
















a to jedna z klientek:






21 komentarzy :

  1. wow gratulacje, ja tez jestem na etapie zdrowego trybu życia, odchudzania, treningów.

    zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com u mnie nowy post o karmelowych płaszczach.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję. a co trenujesz?
    na blog na pewno zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita przemiana, gratuluję takich efektów!
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. waga mi się trzymała kilka lat, jednak teraz znów przez chorobę waga rośnie. ale już mam nadzieję, że do takiej nie wróci.

      Usuń
  4. Super sprawa, bardzo motywująca przemiana :) Mi zależy na wyrzeźbieniu ciała, i mam nadzieję ,że mi się to uda ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę powodzenia ;) na pewno Ci się uda schudnąć ;)
      na pewno zajrzę na Twój blog

      Usuń
  5. Gratulacje motywacji, efekty piorunujące. Sama jestem na etapie odchudzania.

    zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o jeansowych kurtkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie życzę powodzenia ;) na pewno uda Ci się schudnąć.
      na bloga na pewno zajrzę

      Usuń
  6. ale super!!! Zazdroszczę! Ja nie mogę 3kg schudnąć ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. a Tobie na pewno się uda ;) ja też teraz wróciłam do odchudzania :)

      Usuń
  7. Jej jaka wielka zmiana. Gratuluję :) Ja mam tak, że jestem aż trochę za chuda, jem jem i nic mi nie wchodzi, no chyba, że w brzuch :P szkoda, że nie w cycki ;/ masz świetny brzuszek. :)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję, niestety to stare zdjęcie, obecnie przez chore stawy i tarczycę biorę hormony i sterydy i waga wzrosła, tutaj obecne zmagania z wagą http://kolorowaaaablogg.blogspot.com/2015/04/kolejna-dawka-motywacji-na-odchudzanie.html
      na blog na pewno zajrzę ;)

      Usuń
  8. O kurcze, wspaniała metamorfoza :) gratuluje!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana jesteś żywym dowodem na to,że chcieć to znaczy móc! serdecznie Ci gratuluję wytrwałości, stanowisz świetną motywację!:)
    http://sandicious.blogspot.com/2015/07/spodnico-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ;) mam nadzieję, że kogoś to zmotywuje do działania ;)

      Usuń
  10. Wow mega progres, gratulacje motywacji. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogpspot.com u mnie post o festiwalowych stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny post! Tak trzymać :)

    Zapraszam na bloga, jeśli zaobserwujesz napisz mi w komentarzu, a odwdzięczę się jak najszybciej :) :)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow!!! Jestem pod wielkim wrażeniem, naprawdę odwaliłaś kawał dobrej roboty. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna przemiana ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję efektów ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek