środa, 22 kwietnia 2015

kolejna dawka motywacji na odchudzanie

kolejna dawka motywacji - jeśli się chce to można wszystko!!!
nadal nie idealnie, ale progres jest  :)
do wakacji coraz mniej czasu ! ! !
więc działajmy !!!
a Wy jakie macie sposoby na odchudzanie? sport ? dieta ?


przypominam, że po lewej fotki to efekt brania hormonów i sterydów na chorą tarczycę i stawy + dużo wody w organizmie. klik
na prawo efekt ćwiczeń (vacu + rollen + cardio) połączony z dietą (bez cukru, bez nabiału, bez mięsa, dużo wody).



a tutaj efekt mojego odchudzania kilka lat temu ;) klik
 

mam nadzieje, że trochę Was zmotywowałam, powodzenia ;)


6 komentarzy :

  1. Woow, ale przemiana. Gratuluję! :)
    Mi brak chęci do ćwiczeń, mam strasznie slomiany zapał i nawet tygodnia nie wytrzymuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;)
      heh też długo brakowało mi motywacji, jednak lato coraz bliżej, a jak zobaczyłam pierwsze efekty to motywacja od razu jest ;)
      obyś i Ty swoją znalazła ;)

      Usuń
  2. Wow super motywacja, sama jestem na etapie odchudzania sie i czasami brak mi tej motywacji, ale jak widze jakieś małe rezultaty to znowu siła wraca.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, U mnie nowy post o naszywkach na ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. sama też tak mam,że jak nie widzę efektów, szybko rezygnuje, starczy mi kilka centymetrów mniej i już mam motywację. :)
      na bloga na pewno zajrzę

      Usuń
  3. Uwielbiam takie motywacyjne wpisy, kiedy widać, że komuś się udało. Gratuluję. Mnie też niedługo będzie czekać walka z kilogramami i póki co jestem bojowo nastawiona. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) bojowe nastawienie to podstawa, na pewno Ci się uda i życzę powodzenia ;)

      Usuń

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek