niedziela, 14 lutego 2016

Farsz na wegańskie sajgonki lub kotleciki

  • zielona fasolka pół kilo
  • marchewka 2szt
  • puszka cieciorki
  • puszka czerwonej fasoli 
  • puszka kukurydzy
  • 1 czerwona cebula
  • ząbek czosnku
  • 3 łyżki oliwy z oliwek
  • bułka tarta/mąka ryżowa do obtoczenia(kotletów)
  • papier ryżowy do sajgonek
  • przyprawy(dużo) słodka i ostra papryka, przyprawa do mielonego, pieprz, oregano, bazylia, lubczyk, majeranek, curry, chilli
  • ryż basmati (pół kilo około)

 wykonanie:
  1. Obrać i ugotować warzywa aż nie staną się miękkie ( ja gotowałam w lekko osolonej wodzie z dodatkiem curry pod koniec wrzuciłam fasolkę z puszki, kukurydzę i cieciorkę
  2. w między czasie kroimy cebulę , czosnek i podsmażamy na oliwie z oliwek
  3. gotujemy ryż
  4. kiedy już wszystko usmażymy i ugotujemy wrzucamy do jednej miski doprawiamy przyprawami i blendujemy
  5. lepimy ok 10-12 kotletów, obtaczamy w bułce lub mące kukurydzianej i smażymy ok 2-3min na stronę.
  6. papier ryżowy namaczamy 2s w wodzie , wyjmujemy, wkładamy gotowy farsz i smażymy na patelni
gotowe ;)

Ja zrobiłam farsz i ok 9 kotlecików z podanych wyżej proporcji ;)








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek