poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Mel by melissa

Mel by melissa.
Melisy-gumowe pachnące obuwie. Są różne opinie na ich temat. Ja osobiście jestem w nich zakochana od pierwszego założenia na stopę. Posiadam 3 pary i gdyby były ciut tańsze, pewnie miała bym całą szafę tych butów.
Zacznę od wygody, but jest gumowe, wkładkę ma jakby z materiału, ciężko powiedzieć, jednak najważniejsze jest to, że wbrew pozorom stopa nie ślizga się, idealnie przylega do buta. Buciki nie odparzają, nie obcierają, nie spadają. Trzeba tylko pamiętać, że najlepiej kupić o rozmiar mniejsze. Ja osobiście mam rozmiar buta 38, jednak meliski zawsze kupuję rozmiar mniejsze, jedynie sandałki mam w rozmiarze 38.Guma jest miękka wiec buciki są wygodne pod warunkiem ze są dobrze dobrane. 
 Dużym plusem jest ich czyszczenie, wystarczy wsadzić je pod ciepłą wodę :) buty nadal będą pachnieć ;)
Trzeba tylko pamiętać, że jest dużo podróbek melissek, dlatego warto kupić je w sprawdzonych oryginalnych sklepach, ponieważ te podrobione faktycznie odparzają , są sztywne i stopa się w nich ślizga.
Minusem jest jeszcze cena, jednak moim zdaniem warto wydać 200zł, żeby mieć taki komfort chodzenia, zwłaszcza, że jak dla mnie są to buty nie do zdarcia ;) Jedynie mam zastrzeżenie do moich czarnych matowych balerinek, ponieważ łatwo je zadrapać i widać ryski. Teraz już wiem, że lepiej wybierać te błyszczące ;) 



 
funkcja kaloszy ;)



Szczerze polecam i muszę stwierdzić, że oprócz nike air max ,melissy to moje najwygodniejsze buty ;)



3 komentarze :

  1. Anonimowy7/28/2015

    nie chcesz pozbyć sie tych matowych balerinek?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh nie, ale to standardowy model w Mel i z łatwością można je kupić ;)

      Usuń

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek