czwartek, 5 marca 2015

Pedicure stóp

hej. Ostatnio podobał Wam się mój wpis o hennie klik dlatego dzisiaj postanowiłam Wam trochę opowiedzieć o Pedicure Stóp. To zabieg pielęgnacyjny polegający na usunięciu zrogowaciałego naskórka z podeszwy stopy, przygotowaniu skóry wokół paznokcia oraz płytki paznokcia. Zabieg pomaga zachować higienę i komfort stóp w każdej sytuacji oraz rozwiązuje problemy z jakimi najczęściej się spotykamy, czyli zrogowaciały naskórek, odciski, modzele czy pocenie się stóp. Dzięki zabiegowi pedicure skóra na stopach staje się aksamitnie gładka i miękka co daje uczucie komfortu i świeżości.
Po zimie nasze stopy są popękane, wysuszone itd, a wiosna,lato zbliża się wielkimi krokami, dlatego musimy zadbać o nasze stopy ;)

Co będzie nam potrzebne?

-miska z wodą(ja mam masażer)
-ręcznik
-płyn lub sól do kąpieli/ żel pod prysznic/ inne pachnidło (ja używam mojej ulubionej soli, kupionej w auchan za 5zł)
-tarka i pilnik do stóp
-pilniczek do piłowania paznokcia z długości i drugi do wypolerowania/zmatowanie płytki paznokcia
-tarka (ja mam dwie z rossmanna, oczywiście te najtańsze i jak dla mnie najlepsze) 
-obcinacz do paznokci
-krem do stóp lub jakiś zamiennik (u mnie najtańszy krem do stóp z auchan)
-płyn do skórek ( ja użyłam ulubionego sally hansen )
-lakier do paznokci, zmywacz. ( ja od razu zrobiłam hybrydę, więc mam lakier hybrydowy)


Pedicure krok po kroku

  1. Usuwamy stary lakier z paznokci za pomocą wacika nasączonego zmywaczem
  2. Moczymy stopy w gorącej wodzie z dodatkiem soli przez kilkanaście-kilkadziesiąt minut. 
  3. Stopy w problemowych miejscach nacieramy preparatem na odciski( ja użyłam płynu do skórek- u mnie sprawdza się idealnie. )
  4. Za pomocą tarki usuwam energicznie martwy naskórek ze szczególnym uwzględnieniem pięt i poduszki pod śródstopiem.Czasem używam tutaj elektrycznej tarki do stóp Scholl Velvet Smooth (kiedyś o niej Wam opowiem)
  5. Aby wygładzić poszarpany naskórek, przecieram starannie całą spodnią część stóp pilnikiem, nie zapominając o opuszkach palców.
  6. Obcinam paznokcie za pomocą obcinacza – paznokcie nadal są miękkie od wody. Nadaję im lekko kwadratowy kształt. Pamiętajcie ,żeby nie obcinać paznokci u stóp na pół okrągło, wtedy paznokcie wrastają!!
  7. Odsuwam skórki przy użyciu bambusowego patyczka
  8. Paznokcie powoli przeschły i stwardniały, a więc mogę je przypiłować papierowym pilnikiem, dbając o zaokrąglenie i wygładzenie brzegu paznokci.
  9. Odtłuszczam paznokcie nakładam lakier, klasyczny czy hybrydowy
  10. Czekam, aż lakier odrobinę podeschnie bądź wysuszy się w lampie i smaruję stopy kremem. 



     
    Paznokcie mojej koleżanki , przed wyjazdem na upragniony urlop ;)

     Mam nadzieję, że i tym razem Wam pomogłam ;)



    a to od mojego słodziaka, takiego focha dzisiaj miał przez godzinę, bo nie udało mu się wymusić kolejnej kostki. typowy facet...eh


    Miłego wieczoru ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek