czwartek, 21 stycznia 2016

Powrót po długiej przerwie !!!

Witajcie ponownie ;)
Mija rok od kiedy założyłam bloga a prawie 3 miesiące mnie tu nie było. Pora to nadrobić !
Chciałam jakoś nadrobić tą moją małą nieobecność i zrobiłam mix fotek, co się u mnie działo te ostatnie 3 miesiące ;) żeby Was jednak nie zanudzić podzielę tona dwie części .
Dziś "troszkę" zdjęć z opisami a jutro postaram się opisać co się u mnie działo ostatnimi czasy i też zasypie Was zdjęciami ;) Mam nadzieje, że Was nie zanudzę ;)



No to lecimy ;)
24 grudnia. tak wyglądają święta na Malcie....


Widok z pracy. Jak ja kocham palmy <3
chyba nigdy nie przestanie mi się cieszyć buzia na ich widok. Na Malcie palmy rosną co parę metrów... może dlatego buzia mi się tak tu cieszy ;)

 Koniki.
Ludzie tu je traktują jak zwierzęta domowe, ubierają je, wyprowadzają na spacery, na wybiegi. Nie jest nawet dziwny widok konia zostawionego przed sklepem, bo właściciel poszedł po szybkie zakupy ;)


Nowa torebka ;)


jeszcze miesiąc temu było tak gorąco....

tutaj pogoda trochę się zepsuła, Witaj zimo na Malcie. Co oznaczać może tylko zieleń ;) Normalnie ok 9 miesięcy panuje tutaj susza, roślinki padają, a zimą wszystko rośnie!


wycieczka ;)


kiedy musisz siedzieć w domu, bo pada deszcz. a miała być wycieczka :(


Moja Mami ,która przyleciała do Nas na Maltę na święta ;)




wieczory bywają zimne, będąc ostatnio w Polsce zabrałam cieplutki szalik ;)











Na dziś koniec, jutro ciąg dalszy ;)

7 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia, z chęcią zamieszkałabym w takim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :) ohh.. przydały by się teraz takie upalne dni :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie powiało latem :) Super masz ten rękaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe szczęście mamy bliżej niż dalej do takich pięknych słonecznych dni :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek