sobota, 4 lipca 2015

mój niezbędnik na wyjazd w ciepłe kraje.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać, co musi się znaleźć w moim bagażu, gdy wyjeżdżam na wakacje nad morze. Nie ważne, czy to Polski Bałtyk, czy ciepłe kraje. Te rzeczy to podstawa u mnie ;)




1. kostium kąpielowy (wygodny).
W tym roku zabrałam ze sobą kostium kupiony 2 miesiące przed wyjazdem, na wyjeździ majtki okazały się za duże przez co nie mogłam spokojnie pływać. Polecam z tego względu kupienie kostiumu przed samym urlopem (oczywiście tylko wtedy jeśli macie takie wahania wagi jak ja ;) )
 


2. Wygodne spodenki krótkie.
dobre na plażę, najlepiej żeby były cienkie i bawełniane.

3. Wygodne długie luźne i przewiewne spodnie.
warto je mieć na chłodne wieczory, bądź po prostu w przypadku gdy spalimy nogi promieniami słonecznymi i chcemy je ukryć ;)

4. Spodenki jeansowe
 trochę dłuższe niż te na plażę, wtedy możemy swobodnie je wszędzie założyć.

5. zagłówek/ poduszka
na każdy wyjazd zabieram ze sobą mojego ulubionego jaśka (bez tej małej podusi nie mogę usnąć).
W tym roku jednak zaopatrzyłam się w typowy zagłówek. Plus ma taki, że jest pompowany i w każdej chwili można go wyciągnąć z torebki i napompować

6. t-shirty.
najlepiej jasne, bawełniane i przewiewne
koszulkę ze zdjęcia zrobiłam sama tutaj sposób jak ją zrobić.


7. nakrycie głowy
zwłaszcza jeśli jedziemy w ciepłe kraje. Czapka, czy też kapelusz przyda nam się na plaży ;)
 

8. Lekki puder i krem bb
ja zazwyczaj biorę ze sobą na wszelki wypadek jedno i drugie. Jednak nie używam nic :P (czasem pudru). Kiedy robi się ciepło zazwyczaj nie używam podkładów, czy kremów bb, jedynie filtra i czasem pudru. 
Na wyjeździe warto jednak mieć ze sobą te kosmetyki.
 

9. Filtr do buzi i ciała
nienawidzę się opalać, jednak lubię się czasem powygrzewać na słoneczku. Aczkolwiek zbytnio nie lubię być opalona( na Malcie aż głupio być bladym), dlatego kiedy tylko robi się ciepło używam filtrów nr 50. w ciepłych krajach to mój niezbędnik.
 

10.Okulary przeciwsłoneczne
u mnie zawsze filtr 3 lub 4 i z polimeryzacją. W okulary przeciwsłoneczne warto zainwestować troszkę, żeby na prawdę spełniały swoją funkcję i chroniły nasz wzrok przed promieniami. A przy okazji czoło od zmarszczek :P (gdy się marszczymy od słońca)
zawsze ze sobą zabieram 2pary. ray bany i jakieś tańsze okulary(na plażę), których nie było by mi szkoda, w ewentualnym przypadku zginięcia bądź zniszczenia, kiedy idę się kąpać a wszystko zostawiam na kocu.


11. Wygodne buty!!! to chyba najważniejsze
Wam też nie raz się zdarzyło obetrzeć nogi na wakacjach a póżniej chodzić z bąblami?
mi się to przydarzyło rok temu. Wakacje/wyjazdy spędzam raczej aktywnie a nie leżąc całymi dniami na plaży, lubię zwiedzać. Wygodne buty to podstawa!!
Zawsze zabieram ze sobą wygodne adidasy (airmaxy) japonki i sandałki(mel)



12.Bluzka tuba(bez ramion)
w tym roku przekonałam się, że to fajna rzecz. Chodząc cały czas w kostiumie wiązanym na szyj krzywo się opaliłam. taka bluzeczka przydała się, żeby wyrównać kolor ;)

13.Pomadka do ust
nie lubię mieć nic na ustach, jednak słońce wysusza usta i dobrze mieć ją pod ręką

14. Pasta bez fluoru!! o jej fenomenie tutaj
gdy zapomnimy pasty na wakacjach możemy iść i sobie kupić, jednak tą ciężko jest dostać, dlatego zawsze mam ją ze sobą.
 

15.buty do nurkowania
dobrze je mieć, gdy chcemy popływać w morzu śródziemnomorskim, często tutaj są jeżowce i inny podwodny świat, który może nas nieco pokaleczyć.

16.wielka workowata torba
do której możemy spakować wszystko na plażę

17. koszula z bawełny z długim rękawem
w tym roku przydała mi się szczególnie, ponieważ słoneczko mnie nie oszczędziło i dostałam poparzeń.
dobrze mieć cienką koszulę z bawełny, żeby móc się osłonić ;)

reszta fotek ukradziona z internetu

Mój ulubiony filtr , czytaj pkt 9.
 

18. żel po opalaniu
ziaja. mój ulubiony. idealny na poparzenia słoneczne (i nie tylko słoneczne, sprawdza się super w poparzeniach od np. dotknięcia gorącego czajnika :P ), do tego świetnie nawilża skórę, mogła bym go używać cały rok ;)

 

19. pareo
dobrze jest mieć dużą bawełnianą chustę, żeby móc się nią osłonić od słońca, czy wiatru
bądz po prostu traktować jako część garderoby 
 

20. APARAT
bez niego ani rusz na wakacje. zawsze ze sobą zabieram dwa.
Jeden mały, poręczny z kijkiem do selfi :P i lustrzankę.


Jak sobie coś jeszcze przypomnę to dopiszę.
a może Wy macie jakieś pomysły ? co zawsze musi być w waszej walizce ?

1 komentarz :

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek