niedziela, 24 maja 2015

DIY- wzór na plecach, czyli potnij sama t-shirt

Ostatnio kupiłam sobie biały t-shirt w croppie. Z przodu miał konika na biegunach a tył gładki. Koszulkę specjalnie kupiłam w większym rozmiarze, żeby była luźna i przewiewna na lato. Wzięłam ją bez mierzenia i okazała się za szeroka, mimo że chciałam większą, to nie aż tak... Postanowiłam trochę pokombinować i wymyśliłam, że potnę trochę plecy. Kiedyś już Wam pokazywałam jak można przerobić t-shirt wycinając dekolt, bądź wycinając np. czachę na plecach. KLIK
Dziś mnie poniosła fantazja i zrobiłam coś takiego. Dzięki temu koszulce ubyło trochę centymetrów w szerokości i powstał świetny wzór w sam raz na lato!


 
Pierw wycięłam dekolt  o tak
następnie składamy koszulkę na pół wzdłuż plecków
 

 
przykładamy zeszyt, tak jak na zdjęciu i nacinamy wzdłuż koszulkę, nacięcia robimy co ok 1,5cm w kształt piramidy. Po rozłożeniu uzyskamy kształt latawca, czy coś w ten deseń ;)

następnie rozkładamy koszulkę i chwytamy od samej góry sznureczki. Sznurek niżej wchodzi pod sznurek niższy. I tak do samego dołu.
na samym końcu obcinamy ostatni sznureczek i wiążemy podwójny supeł.
czynność powtarzamy jeszcze raz ;)
 

i gotowe ;) 
dziwne ujęcie, bo kucałam ;)

Jak Wam się podoba? Dajcie znać, to wymyślę jeszcze jakieś wzory. Mam jeszcze dużo t-shirtów do pocięcia ;)







3 komentarze :

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek