czwartek, 7 maja 2015

DIY- jak zmienić wygląd okularów przeciwsłonecznych

znudziły Ci się stare okulary? jednak odpowiadał Ci ich kształt? a może szkła? a może filtr?
Ja miałam właśnie taki problem,podobały mi się moje stare okulary, kupiłam je z 4 lata temu, lubiłam ten kształt i to, że nie widać w nich oczu, to że miały polaryzację i wysoki filtr. Jednak te oprawki, no ile można... mam co prawda wiele par okularów, jednak do tych mam sentyment.... dlatego postanowiłam zmienić trochę ich wygląd...
Pierw po bokach doczepiłam cekiny - 2szt po każdej stronie. użyłam cekinów do paznokci.
Jednak to mnie nie zadowoliło. Złapałam więc lakier do paznokci, ale nie taki zwykły( kiedyś już tak pomalowałam okulary lakierem i przy dużej temperaturze i słońcu lakier robił się kleisty i odpadał) użyłam lakieru hybrydowego, który póżniej utwardziłam w lampie uv. Dzięki temu lakier nie zejdzie, nie będzie się lepił i będzie trwały. Jeśli nie masz takiego lakieru i lampy, użyj zwykłego, ale utwardź czymś lakier, np posmaruj cieniutką warstwą kropelki .

Ja dla swoich okularów wybrałam kolor złota na górze i po bokach, a cała reszta miała być czarna, jednak użyłam czarnego z lekkim brokatem, który widać tylko czasem w dobrym świetle ;)


przed malowaniem- nasza lewa strona pomalowana już pierwszą warstwą na czarno.
szkła doczyściłam po skończeniu pracy ;)




3 komentarze :

  1. No i takie artykuły to ja rozumiem, zabieram się za zmianę wyglądu moich starych okularków.
    Pozdrawiam Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, miło widzieć ;) życzę powodzenia w malowaniu ;)

      Usuń

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek