niedziela, 17 maja 2015

mix zdjęć z Pragi

Jak już wcześniej pisałam, wybierałam się do Pragi, dlatego nie było mnie tu jakiś czas...
Za to jednak mam dla Was mix zdjęć z wyjazdu, a nawet mój chłopiec wystąpił gościnnie na paru fotografiach... Powiem Wam, że urzekła mnie Praga, gdzie się nie poszło było pięknie. Byłyście/byliście kiedyś w Warszawie na starym mieście? Urodziłam się tutaj, ale od zawsze nie przepadam za tym miastem, jest dla mnie za tłoczno, ludzie cały czas za czymś gonią... Jednak może za niedługi czas, wypali nasz plan przeprowadzki z Polski ;) a tymczasem wróćmy do Pragi, która ma klimat jak by była cała starym miastem z Warszawy, jest tak klimatyczna i piękna. Całe miasto to stare kamienice, zabytkowe budynki, ale nie takie rozpadające się, tylko w pięknym stylu. Na prawdę polecam wybrać się do Pragi , już nie wspomne o czeskich piwach ;)
a tutaj kilka dowodów ;)

zamek na hradczanach
most karola w pradze
zamek na hradczanach
Katedra Świętych Wita, Wacława i Wojciecha
Katedra Świętych Wita, Wacława i Wojciecha

Praga - Wyszehrad

lawenda i karmel (25koron sztuka)- taak, złamałam wszystkie moje zasady, jadłam cukier

czeskie piwa. koszt piwa to ok 20-30 koron( nie ważne, czy w sklepie, czy w barze )

Praga - Wyszehrad moje ulubione miejsce

Praga - Wyszehrad

jako typowa turystka mam koszulkę kupioną na rynku (200 koron)

Praga - Wyszehrad

Praski zegar astronomiczny

metro w Pradze, ma 3 poziomy (A,B,C) żeby dostać się na ostatni trzeba zjechać po wielkich ruchomych schodach jadących bardzo szybko. Mam lęk wysokości i przyznam, że nogi mi się trzęsły za każdym razem jak musiałam nimi jechać,,, na zdjęciu widać te najkrótsze, które łączyły poziomy. Były jeszcze takie które jechały z samej góry do 3poziomu. Masakra!

5 komentarzy :

  1. Ślicznie tam :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam wszystkie miejsca, które pokazalas na zdjęciach, najbardziej podobał mi się zegar. Praga jest przepiękna! ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak Praga urzeka i to nawet bardzo! ja byłam tam w 2012 roku i już nie mogę doczekać się kolejnego wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak Praga na prawdę urzeka swoim klimatem, naprawdę polecam odwiedzić stolicę Czech ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER POST

    ~~>~~>~~>~~>>
    Zapraszam również na mój blog
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek