czwartek, 7 maja 2015

zielona soczewica z cynamonem & pieczarkami

ten przepis podsunęła mi klientka, która nie je już kilka lat mięsa. ja go trochę zmodyfikowałam i wyszło takie coś :)

składniki :
  • paczka zielonej soczewicy
  • pieczarki ( ja dałam trochę ponad pół kilo)
  • papryka
  • inne warzywa ( u mnie zielona fasolka, kukurydza)
  • makaron orkiszowy
  • łyżeczka cynamonu, sól himalajska, pieprz
  • cebula
  • pomidory w puszce lub świeże ( u mnie puszka, nienawidzę pomidorów, mogę je jeść tylko zmiksowane i doprawione) 
  • ziarna słonecznika i dyni (bo bardzo zdrowe i dobre!)
  • roszponka do ozdoby
przygotowanie:
  1. gotujemy zieloną soczewicę(ok 20min) i makaron orkiszowy(gotuje się on chwilę)
  2. w między czasie kroimy paprykę, pieczarki, cebulę i dowolne warzywa
  3. podsmażamy na patelni
  4. pomidory blendujemy w garnuszku
  5. do całości dorzucamy podsmażone pieczarki, warzywa i pestki, całość posypujemy cynamonem i przyprawami
  6. soczewicę i makaron odcedzamy i polewamy mieszanką warzyw

gotowe. smacznego ;)

polecam podawać z kotletem przepisy

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek