czwartek, 8 stycznia 2015

Próba generalna...

Pierwszy wpis...
Skromnie przyznam, że to mój debiut. Jakoś czaiłam się od dawna, żeby założyć bloga... Jednak a to czasu brakowało, a to brak motywacji i wiary w siebie. A teraz stwierdziłam, czemu nie, raz się żyje ;) Mam tyle pomysłów, które chciała bym tu umieścić, zobaczymy jak to wszystko wyjdzie ;)
Z góry muszę powiedzieć, że nie znam się na ładnym pisaniu i kleceniu zdań poetyckich, nie znam się też na modzie i urodzie a w gotowaniu dopiero raczkuję... Jednak postanowiłam się dzielić z innymi tym co testuję, co gotuję i moimi pomysłami jak ułatwić sobie życie :P
No to ruszamy ;)

Jako pierwsze zamieszczam zdjęcie moich dzisiejszych pazurków, postaram się popracować nad jakością zdjęć ;)

zegarek- Casio LRW-250H-9A1V
bransoletka- mojej roboty
spodnie- h&m
buty- isabel marant




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek