wtorek, 20 stycznia 2015

vega łakocie . mleko roślinne ;)

Ponieważ jestem strasznym łasuchem i kocham słodycze !a jestem weganką i wegetarianką, a niestety większość słodkości jest na mleku to trzeba sobie radzić inaczej ;)
 

Wegańskie żelki ;) prosto z Malty od mojej Przyjaciółki ;)

moje ulubione ciastka (nie zawierają nabiału)

innym razem podam przepisna moje ciacha owsiane bez nabiału!
a do ciastek kawa... a że kawa bez mleka to nie to samo( a nie zawsze chce mi się robić mleko kokosowe http://kolorowaaaablogg.blogspot.com/2015/01/mleko-kokosowe.html
to idę na łatwiznę i kupuję najlepsze mleko na świecie !
Napój owsiano- czekoladowy z algami! pychota! 1l-ok11zł mój ulubiony!!

mleka roślinne o smaku migdałów, pistacji, ryżane, owsiane - ceny 9-12zł
moje ulubione ciastka bez cukru z rossmanna ok 6zł




 a Wy jakie słodkości i kawę lubicie?




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek