poniedziałek, 19 stycznia 2015

rzęsy.tusz Eveline Volume Celebrity.

trochę o moich rzęsach ;)

nie doczepiane!bez odżywek! dzięki ci tarczyco, jeden jedyny plus hormonów! włosy z głowy wypadają garściami, waga leci w górę a mam zakaz ćwiczeń przez chore stawy (efekt tarczycy), ale rzęsy rosną jak opętane! nigdy na rzęsy nie narzekałam,od dziecka każdy mówił, że są długie i gęste. Ale teraz każdy pyta gdzie doczepiam ;)
a tu psikus... moje ;)










a teraz trochę o pielęgnacji
Teraz nie używam żadnych odżywek do rzęs, kiedyś coś tam próbowałam, ale ja lubię wszystko szybko i jak nie widzę efektów, szybko się zrażam.Kiedyś używałam olejku rycynowego 



może i to coś dało, ale tak jak mówię, za leniwa jestem na to. Używałam też odżywki l'biotica- może lekko zagęściła mi rzęsy, ale w zasadzie ja nigdy nie miałam jakoś mało rzęs. Mam to szczęście, że zawsze miałam gęste i długie rzęsy. 


moje rzęsy bez tuszu.


 a teraz trochę o malowaniu
tutaj się już wykażę i Wam coś polecę!!!
zawsze preferowałam tusze z jak najzwyklejszą szczotką, byle by była gruba. i absolutnie nie silikonowa. teraz to się zmieniło, odkryłam tusz, którego już nigdy nie wymienię na żaden inny ;) a mianowicie jest to tusz Eveline Volume Celebrity (Pogrubiająco-wydłużający tusz do rzęs z serum odbudowującym)
 Maskara Volume Celebrity to pierwszy kosmetyk, który łączy w sobie właściwości tuszu do rzęs i serum odbudowującego, pozwala na perfekcyjne połączenie ekstremalnej długości, niezwykłej objętości i gęstości rzęs. Wyjątkowo perfekcyjnie wyprofilowana szczoteczka precyzyjnie rozdziela i unosi rzęsy od nasady aż po same końce, oraz zapobiega powstaniu grudek. Efekt widoczny jest już po pierwszej aplikacji, a każda następna spotęguje moc pogrubienia i maksymalnego wydłużenia do granic możliwości!
Kosmetyk zawiera specjalnie wyselekcjonowane składniki pielęgnacyjne:
- Mineralne pigmenty i naturalny Wosk Carnauba - pobudzają rzęsy do wzrostu, zapobiegają wypadaniu i łamaniu się.
- D-panthenol - odbudowuje strukturę włosa, widocznie zagęszczając i pogrubiając rzęsy.- najcenniejsze składniki z olejku Jojoba, bogatego w witaminy A, F i E - dogłębnie nawilżają, uelastyczniają i wzmacniają rzęsy.
Regularne używanie wyjątkowego tuszu Volume Celebrity doda Twoim rzęsom witalności i elastyczności!
Już po miesiącu stosowania:
- Twoje rzęsy są gęstsze i mocniejsze do 90%.
- Twoje rzęsy są dłuższe i grubsze do 67%.
Efekty:
- Pogrubienie x 10 i podkręcenie rzęs o 45stopni
- Perfekcyjne rozdzielenie i zero grudek.
- Piękne i przykuwające uwagę spojrzenie.
- Skuteczna pielęgnacja dzięki naturalnym składnikom.
-Witalność i elastyczność na całej długości od nasady aż po same końce.

Wcześniej zazwyczaj używałam maybelline colossal, a żeby był fajniejszy efekt pod nakładałam odżywkę z biedronki, której nawet teraz nie mogę wygooglować- odzywka advanced accelerator luxury. Rzęsy lubię rozczesywać szczotką ze starego tuszu z avonu.







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek