piątek, 16 stycznia 2015

trochę o wŁosach.Tangle Teezer.WAX.PANTENE.Lanser


Jak już wcześniej wspominałam od jakiegoś czasu choruję na niedoczynność tarczycy, niestety wykryto mi ją dopiero po kilkunastu latach chorowania (ok 15lat) co za tym idzie teraz mam pełno powikłań np chore stawy... mam też końską dawkę sterydów i hormonów, a to ciągnie za sobą kolejne pasmo nieszczęść :P już pomijam fakt, że w przeciągu 3miesięcy przytyłam ok 20kg, to do tego cierpią moje paznokcie-są tak cienkie, że potrafi mi lecieć krew ze środka paznokcia(dobrze, że jest hybryda, bo inaczej już sobie nie wyobrażam życia z moimi kruchymi pazurami), kolejna sprawa to moje włosy, które po hormonach wypadają dosłownie garściami!!!! lekarze ostrzegali, że tak będzie, ale trzeba sobie jakoś radzić, dlatego powiem jak dbam teraz o moją resztkę włosów ;)
Kiedyś, dawno, dawnooo temu miałam duuużo kręconych blond loków, ale że od gimnazjum (od jakiś 10lat) katuje moje włosy namiętnie prostownicami, farbami, lakierami, tapirem a nawet jakieś 3 lata dredami to i tak cud, że jeszcze mam tyle tych włosów :P


no dobra, do rzeczy....
ODŻYWKA -obecnie nie wyobrażam sobie używania innej niż WAX Natural Classic Henna Treatment. Wiem, że zdania o tej odżywce są różne, jednak moje włosy wypadają o jakieś 60% mniej a w moim przypadku, gdy wypadały mi garściami to jest mega!

 Natural Classic Henna Treatment Wax to odżywczy wosk w postaci maseczki stworzony dla intensywnej kuracji włosów i skóry głowy. Wosk zawiera specjalną recepturę opartą na ekstrakcie Henny (Lawsonia), dzięki czemu głęboko penetruje włos i cebulki włosowe. Składniki odżywcze zawarte w wosku docierają do miejsc gdzie są najlepiej wykorzystane. Włosy odzyskują połysk i sprężystość. Henna Treatment Wax zalecany jest do włosów zniszczonych trwałą, utlenianiem czy farbowaniem. Walczy też z tendencją do łupieżu, wypadania włosów, stosowany jest także leczniczo podczas trwania i ukończenia chemioterapii.
Wosk należy stosować jako maskę na włosy i skórę głowy. Wmasować ilość odpowiadającą 1 łyżki na średniej długości włosy. Owinąć włosy ciepłym ręcznikiem. Trzymać 15 - 30 minut, po czym spłukać wodą, suszyć i układać jak zwykle. Stosować 1 - 2 razy w tygodniu. 

Szampon do Włosów PANTENE Aqua Light, kiedyś poleciła mi go fryzjerka. Jest to szampon, który myje a w ogóle nie obciąża naszych włosów. Można go stosować nawet codziennie.

Szczotka Tangle Teezer kupiona na-kosmetyki z ameryki. Naoglądałam się filmików z tą szczotką jak każdy ją poleca i postanowiłam taką nabyć.Po pierwszym użyciu zakochałam się w niej! w ogóle nie ciągnie włosów,nie wyrywa, rozczesuje super nawet mokre włosy. nie wiem na czym polega jej fenomen, bo szczotka jest cała z plastiku i jakby gumy? Na prawdę godna polecenia.


LAKIER Lanser firmy Scandic Line- uwielbiam go, nie zdradzam go już od jakiś 5lat. Cena jest super ok20zł/750ml, nie skleja włosów a utrwala na długo. A jak już pisałam jestem maniaczką tapiru i masy lakieru:P chociaż ostatnio staram się tak nie szaleć, żeby dodatkowo nie obciążać resztki moich włosów...



to chyba taka podstawa moja, innym razem opowiem o jakiś innych kosmetykach, którymi czasem katuję bądź katowałam włosy :P

a Wy jakich używacie kosmetyków do włosów? znacie coś na wypadanie godne polecenia?
jeszcze trochę zdjęć Szczotki Tangle Teezer
sorry, że nie wyczyszczona, ale fotka robiona na szybkości. A ogólnie plusem szczotki jeszcze jest to, że mega łatwo się ją czyści.
 


 
a tu trochę kombinacji z moimi włosami od obecnej do 10lat wstecz ;)








 
moje naturalne loki





p.s ponieważ moje włosy strasznie wypadają a mam już odrosty to postanowiłam ich nie katować już farbami do włosów, tym razem postawiłam na szampon koloryzujący. Nie spodziewałam się super efektu, poza tym kupiłam szamponetkę za 3,50zł, jedyna która była w wola parku. Przyznam, że nie mam super extra czarnych włosów jak po farbie, ale fajnie się błyszczą.  przynajmniej nie poniszczyła mi dodatkowo włosów, ale koloru jakoś szokującego nie dała...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek