poniedziałek, 12 stycznia 2015

Wegański chlebek bananowy

dzisiaj trochę nadrobię zaległości w pisaniu tutaj ;)
mam dzisiaj trudne kobiece dni, leżę więc cały dzień pod kołdrą i popijam herbatkę.
A więc do dzieła, pójdę za ciosem, kolejny przepis.Tym razem na coś słodkiego- na chlebek bananowy, aczkolwiek mi bardziej to przypomina ciasto bananowe i kogo bym nie częstowała mówi to samo. Grunt, że dobre i zdrowe ;)


Wegański chlebek bananowy

Składniki (na keksówkę):

    4 małe bardzo dojrzałe banany
    100 g brązowego cukru
    80 ml oleju roślinnego
    2 płaskie łyżeczki sody oczyszczonej
    200 g mąki zbożowej, przesianej
    garść dodatków np rodzynek lub orzechów, opcjonalnie
Piekarnik rozgrzać do 180 st. Keksówkę natłuścić lub wyłożyć papierem do pieczenia.

Banany rozgnieść widelcem i wrzucić do misy miksera. Zmiksować je z: cukrem, olejem, musem jabłkowym, sodą, mąką i rodzynkami. Ciasto przelać do formy.

Piec przez 45 min.






fotka nie moja, dlatego taka ładna ;) ukradłam z internetu i obrobiłam ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek