piątek, 30 stycznia 2015

vega burgery

Składniki na około 10 kotletów:

    2 szklanki warzyw (ja poszłam na łatwiznę i dałam gotową zamrożoną mieszankę warzyw na patelnie-brokuły, kalafior,fasolka,papryka,kukurydza) plus 5pieczarek i cebula czerwona
    1 i 1/2 szklanki ugotowanej kaszy jaglanej
    szklanka prażonego słonecznika
    szklanka prażonego sezamu
pół szklanki orzeszków nie solonych
szklanka dyni
    ok 3łyżki skrobi ziemniaczanych (żeby to zasklepić)
    1/4 szklanki oleju
    3 łyżki mąki kukurydzianej (żeby póżniej optoczyć)
    2 łyżki sosu sojowego
    przyprawy wedle uznania. ja zaaawsze do wszystkiego daje : paprykę,curry,lubczyk,zioła   prowansalskie,pieprz,kurkumę.

Przygotowanie:
 
Pierw gotujemy kaszę jaglaną w osolonej wodzie( ja dodałam do wody curry)
po upływie ok 20min ostudzam i odsączam wodę.
W między czasie na patelni smażę wszystkie warzywa, słonecznika, orzechy itd, na koniec polewam to sosem sojowym. i ponieważ niektóre warzywa były duże zblendowałam je na papkę. dodałam jeszcze troche oliwy z oliwek i wymieszałam w misce z kaszą jaglaną, optoczyłam w mące kukurydzianej i pach na patelnię.
Podawać w grilowanej bułce z pełnego ziarna bądź wedle uznania ;)
Smacznego



jeśli się podobało i smakowało, dajcie znać to będę częściej wrzucać przepisy vega

2 komentarze :

  1. Musze koniecznie spróbowac twojego przepisu.

    Pozdrawiam i zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com/ u mnie post o czarnych botkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam , na prawdę wyszły smaczne ;)
    na bloga na pewno zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 *Kolorowaaaa*

Designed By Blokotek